Son başvuru tarihi | 04.11.2022 |
Numunenin kargoya veriliş tarihi | 04.11.2022-07.11.2022 |
MÜŞTERİ’lerin deney sonuçlarını dsikys@dsi.gov.tr adresine son gönderme tarihi | 21.12.2022 |
DSİ TAKK Dairesi Başkanlığı Beton Laboratuvarı Şube Müdürlüğünün LAK-YT sonuç raporunu duyurma tarihi | 04.01.2023 |
DSİ TAKK Dairesi Başkanlığı Beton Laboratuvarı Şube Müdürlüğü adına MÜŞTERİ ile tüm süreci koordine edecek, katılımcılardan gelen geri beslemeleri yanıtlayacak, katılımcılarla teknik konularda toplantılar planlayıp, bu toplantılara katılacak ve iletişim sağlayacak kişilerin bilgileri aşağıdadır:
Adı Soyadı, Unvanı |
Telefon (sabit, cep) ve Faks |
E-posta |
Mehmet Emin UYANIK |
0 (312) 454 38 50 |
meuyanik@dsi.gov.tr |
Hakan İbrahim SOYSAL |
0 (312) 454 38 58 |
hisoysal@dsi.gov.tr |
Dr. Özen KAVUKLU |
0 (312) 454 39 08 |
okavuklu@dsi.gov.tr |
Nalan ÜNAL DURGUN |
0 (312) 454 39 08 |
nalanunaldurgun@dsi.gov.tr |
Programa Başvuru Ücretinin
Ödenmesi
Başvuru formunun müşteri
tarafından imzalanıp e-posta ile laboratuvara iletilmesi sonrasında, program
bedeli 2150 + KDV TL bedel hesaplanarak, müşteriye hizmet teklif formu
gönderilir. Hizmet bedeli Kurumsal tahsilat uygulaması üzerinden
anlaşmalı bankalar üzerinden tahsil edilecektir. Ödeme işlemleri ile ilgili
detaylı bilgiye https://takk.dsi.gov.tr/Sayfa/Detay/840 adresinden
erişebilirsiniz.
Sonuçların gönderilmesi
Deney sonuçları 21.12.2022 tarihine kadar, deney sonuç formu ve Deney Raporu olarak tanzim edilip imzaladıktan sonra taratılmış vaziyette (doldurulmuş DSİ-YT-2022- Deney Veri Giriş Formu (excel dosyası biçiminde) ve raporun pdf dosyası) dsikys@dsi.gov.tr e-posta adresine gönderilmelidir. Raporun bir ıslak imzalı nüshasını da kargo veya elden en geç 28.12.2022 tarihine kadar DSİ-TAKK Dairesi Başkanlığı’na teslim edilmelidir.