Menüler

DSİ LABORATUVARLARI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ 

Hizmet verdiğimiz kişi, kurum ve kuruluşların ihtiyaç ve beklentilerini en iyi şekilde karşılayabilmek için, hizmetlerimizi görüş ve önerileriniz doğrultusunda sürekli iyileştirmek ve geliştirmek kararlılığıyla hazırladığımız bu anket formuyla,  hizmetlerimizden duyduğunuz memnuniyet ya da memnuniyetsizliği ölçmeyi amaçlamaktayız.

 

Anketimizde Net Önerilme Değeri (NPS: Net Promoter Score) metodu kullanılmıştır. İletişim bilgilerinin verilmesi zorunlu olmamakla birlikte, vermeniz durumunda prosedürümüz gereği tarafınıza dönüş sağlanarak bilgi verilecektir.

 

Saygılarımızla.



 

DSİ Laboratuvarları Müşteri Memnuniyet Anketini doldurmak için lütfen tıklayınız. 



DSİ LABORATUVARLARI ŞİKAYET İŞLEMLERİ

Özel veya tüzel kişilerin, kurum ve kuruluşların DSİ laboratuvarlarından aldıkları laboratuvar faaliyetleri hizmetleri ile birlikte diğer kurumsal hizmetlerle ilgili olarak şikâyet ve itiraz yolu açıktır.

Müşteri ve hizmet alanlar, aşağıdaki kanalları kullanarak Şikâyet ve itirazlarını iletebilirler:

  1. Kamu laboratuvarı olmasından dolayı yasal, şikâyet ve itiraz kanalları (CİMER, DSİ İnternet sitesi aracılığıyla Bilgi Edinme Hakkı Kanununa göre dijital başvuru, yazılı başvuru, e-posta(takk@dsi.gov.tr) vb.)
  2. Müşteri memnuniyet anketi (takk.dsi.gov.tr  ® Müşteri Memnuniyet Anketi)
  3. Telefon, faks vb.
  4. Sosyal medya (WhatsApp, BİP vb.)
  5. Yüz yüze görüşmeler
  6. Diğer

Tüm şikayetler kayıt altına alınmakta, şikayetin alındığı aynı kanalla kanuni cevap süresi olan 15 günü geçmeyecek şekilde en kısa sürede muhatabına bildirilir.

Şikayetin değerlendirilmesi şikayete konu olan kişiden bağımsız ve tarafsız olarak gerçekleştirilmektedir.